torsdag 23 februari 2012

Anton


Ibland Mios nyheter finns Anton, en stol jag gärna slår mig ner på. Gillar de stabila träbenen och att den liknar Eames stolen från Vitra som jag är så förtjust i, men med en lite mjukare sittdyna :) Ett riktigt bra alternativ till våra billighetsstolar som inhandlades i halv panik på Harald Nyborg (av alla ställen) på grund av att de var intetsägande, billiga och det enda alternativet sambon och jag kommit överens om.. 

Bordet var ju inte dumt det heller, men kanske lite för matchande för min smak att ha hela setet.. och vi har ju redan det snyggaste vikingabordet :) Men sideboarden var fantastiskt fin den också.. Härlig serie helt enkelt :)


Anton kostar 1250 kr




2 kommentarer:

  1. tja ä med i min veckans blogg :D

    SvaraRadera
  2. Skulle vara spännande att se det där Vikingabordet! Ha en skön helg :)

    SvaraRadera