lördag 18 februari 2012

Vårlökar



Vi får se vad denna dagen har att erbjuda, hittills har det slappats rätt rejält. Vi brukar gå upp och dricka kaffe, surfa och softa i soffan på lördagsmorgnarna i flera timmar. Nu börjar jag bli lite rastlös dock så jag får nog ta mig till gymmet och vara lite duktig.

Ett litet shoppingsug lindrades igår med en liten kruka irislökar (höhö) för en tjuga från Ica Maxi. Jag börjar faktiskt vänja mig vid det här med köpstopp nu, och det ska nog fortsättas lite till. Det enda undantaget jag får göra är att gå till frisören för nu är det höööög tid för det.. Har nog inte blivit friserad sen i somras.. Efter att ha läst ett otal blogginlägg på en viss frugas blogg är jag väldigt sugen på att prova klippa mig hos landsmannen Böddi :)

1 kommentar:

  1. Visst är den härlig den matta svarta färgen! Fast just nu lutar det åt att bordet blir vitt..har suttit och kollat en massa vita bloggar här på morgonen.. Haha, vi får se hur det blir! Man kan ju alltid måla om igen.

    Ha en riktigt skön söndag!
    Kram.

    SvaraRadera