onsdag 8 februari 2012

Frosseri


Inför en fika med en vän idag efter jobbet stack jag in om ett närliggande konditori och köpte tre semlor, två till vårt fika och en till sambon som jag tyckte också skulle få en godbit. Väl hemma kände jag mig lite finurlig och placerade konditoripåsen strategiskt på sambons dator så han skulle bli överraskad när han såg den. Sen gick jag in i köket, och såg ett paket från samma konditori.. med två semlor. Vi har tänkt samma sak, och jag ser inget fel i det, inte ett dugg. Så om en stund ska jag äta dagens andra semla, och njuta av den med gott samvete. Det heter vardagslyx. Mums säger jag bara :)


2 kommentarer:

  1. Hihi det va ju faktiskt riktigt roligt! Smaskade också på en semla igår, sambon kom hem med varsin! Fruktansvärt gott!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Vad du frestas! Mums med semla :) Och vad busigt att överraska varann sådär.

    Kram, Sofie

    SvaraRadera