torsdag 16 februari 2012

Kusin vitamin


Bild: Sköna Hem
Stressen härjar i kroppen, tror att det är bristen på solens D-vitamin som gör att jag hanterar den lite sämre än vanligt. Det får nog bli att göra en liten parentes i köpstoppet och köpa vitaminer och kosttillskott. Visst att det varit en väldigt solig vinter hittills, och det klagar jag inte på, men solstrålarna börjar nog inte verka förrän de känns varma.. inte på mig i alla fall :) Drömmer mig bort till bilden ovan. Tänk att ha en luftig inglasad altan där ljuset strömmar in på alla håll, dörrarna öppna på vid gavel och släpper in frisk varm sommarluft. Åh vad jag vill! 

(störiga jag tänker också på att trots att det kritvita är sååå snyggt på bilden, så ser vi ju inte smutsen som husägarna förmodligen måste brottas med på en daglig basis.. Ska jag ha såhär vita golv får jag nog ha städerska också..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar