söndag 19 februari 2012

Baka baka liten snuð

Istället för att träna idag valde jag att göra det motsatta, nämligen baka :) Har haft lite sug efter snuða (som isländska kanelsnäckor, fast större och med chokladkristyr på) så idag blev jag lite huslig. det blev två plåtar med snuða, 12 kladdkakemuffins som man ska frysa in (efter detta recept, med små ändringar). 

Muffinsen kommer nog vara i en klass för sig, i alla fall om man baserar det på all smet som jag fick i mig under tiden jag bakade. Det är så sjuuuukt gott med chokladsmet, lite synd att baka den egentligen.. 


Mjöliga egobilder bjuder jag på ikväll. 

Kom ihåg att tävla förresten, Ni har tills imorgon kväll på er för att vinna Erika Tubbins trassliga affischtapet. Sen blir det nog en tävling till direkt, bara för att ni är så fina och rara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar