måndag 13 februari 2012

Fira Tusen med trasseltävling!

Med er vill jag fira att Inredningskaos passerat 1000 inlägg. Därför kör vi en tävling (och förmodligen en tävling till snart.. men en sak i sänder!). 

Nu har ni chans att kamma hem affischtapeten Trassel av Erika Tubbin i en fräsig grå nyans! Kalasfin är den! Ni kan alltså välja själv om ni vill rama in den eller tapetsera den på en vägg eller bordsyta. Efter bilden kan ni se tävlingsreglerna.


För en lott: Svara på tävlingsfrågorna i kommentarsfältet.
För en extralott: Tipsa om tävlingen på din blogg eller Facebooksida (skriv detta i kommentaren)

Tävlingsfrågor:
1. Vilken är din favoritprodukt i Erika Tubbins webshop?
2. Om just du vinner, var och hur ska du dekorera med din affischtapet?

Tävlingen pågår till måndagen den 20 februari kl 22.00
Lycka till :)

7 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med :-)


    1. Min favorit är den här ursnygga brickan!
    http://www.signerat.se/butik/brickor/bricka-rut-svart-vit/index.php

    2. Jag hade antingen försökt rama in den, eller så hade jag satt den i mitt vardagsrum, det hade faktiskt blivit helt perfekt, för jag har en ful fläck där som jag hade kunnat gömma med denna fina affisch!




    Tar en extralott, bloggar om tävlingen också! Här är länk:
    http://cassitipsar.blogg.se/2012/february/affischtapeten-trassel-20feb.html

    Kram Cassandra
    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. kudde lönn va jätte fin
    vill vara med och tävla vinner jag skulle jag placera trasseltapeten i vårt vardagsrum för där ska målas o göras om så där blir det snyggt

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Detta är min favorit: grytunderlägg RUT röd-vit. Så läcker.

    Jag skulle ta bort en hylla i köket som jag har kryddor på. (gillar den inte längre) sen skulle jag rama in den i en färgglad ram och sätta på den vita väggen jag har. Det skulle bli snyggt.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  4. Hej hej!

    Jag tävlar gärna med 2 lotter!

    1. Jag älskar HJÄRTAN och därför är min stora favorit halsband GNSITRA
    ( http://www.signerat.se/butik/halsband/halsband-gnistra/index-50.20385.1.php )
    Så vackert med rosa pärlor och trassel:)

    2. Vi kommer att flytta från lägenhet till hus nu under våren och vi behöver verkligen flera tavlor som pryder väggarna. Jag skulle förmodligen köpa en jättesnygg ram och rama in "trasslet":)
    Sen får den hänga i hallen mitt emot ytterdörren, då ser vi den varje dag när vi kommer hem:)

    Jag delar på Facebook med namn Hilde Jensen

    *håller tummarna och hoppas*

    Kram

    SvaraRadera
  5. Glömde skriva min mail:)
    hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. http://www.signerat.se/butik/tapeter-vaeggdekor/garderobstapet-trassel-ljusgra-vit/index.php

    Det här är min favorit, som jag starkt funderar på att beställa. Vi har precis köpt ett skruttigt gammalt hus där man tapetserat på garderoberna med ett hemskt mönster så denna skulle vara ursnygg att dra över där.

    Vinner jag affischtapeten hade jag ramat in den och hängt i sovrummet, för att matcha de nya garderobsdörrarna!

    Jag har ingen blogg utan tipsar på facebook.

    /Kim
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. 1. Den här ljuslyktan är nog min favorit! http://www.signerat.se/butik/dekoration/ljuslykta-trassel-klarglas/index.php
    Fast det fanns ju massor med snygga saker där.
    2. Om jag vinner skulle jag rama in den och hänga den i mitt tv-rum.

    Tar en extralott och bloggar om tävlingen. Här finns en länk:
    http://annikalindbergs.blogg.se/2012/february/tipsar-om-tavling.html

    SvaraRadera