måndag 6 februari 2012

Inspiration och köpstopp

Bild: Hemnet
Ännu ett inspirerande bildbevis på hur vacker den japanska influensen kan bli i ett skandinaviskt ljust hem. Helt underbart att titta på, jag älskar det.

Denna månaden ska jag försöka göra till en lite DIY, återvinnings och ekonomisk månad när det gäller inredningen i mitt hem. Mycket på grund av att jag inte har särskilt mycket pengar nu på grund av lite oväntade utgifter, men också för att passa på att utnyttja det berg av grejer jag har hemma. Kanske kan jag passa på att rensa ut lite (lite mer än en eller två påsar som det blev sist..). Köpstopp gäller i alla fall i ett tag, och för mig är det en utmaning.. oftast när jag försöker mig på detta går det åt skogen :)

Snart, mycket snart blir det även tävling här på bloggen (med väääldigt trevliga priser!) för att fira att jag nu skrivit mer än 1000 blogginlägg sedan starten! Håll er á jour så ni inte missar något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar