onsdag 15 februari 2012

Mitt vardagsrum

Första bilden på gardinerna som jag köpte hos Ellos som jag tänkte visa för himla längesedan. Ett par kuddar i mörkt lila har plockats fram ur gömmorna och fick ta plats i soffan. Måste skaffa nya innerkuddar bara, jag har vant mig vid puffiga kuddar med fjädrar i så de platta (ofluffbara..) från ikea med sån där mjuk stoppning funkar inte för mig.. 

Det är så opraktiskt snyggt med många kuddar i soffan, jag vill ha så många att jag knappt får plats att sitta där, för då är det snyggast. 

1 kommentar:

  1. Jättefint!! Jag tycker också att det är snyggt med massa kuddar! Tyvärr är det inte så praktiskt när man har två små barn. Jag är glad om de vi har får ligga kvar i soffan. :)

    Tack för tipset om de vaxade byxorna, det ska jag tänka på. :)

    SvaraRadera