tisdag 21 februari 2012

Vinn kuddar

Vi kör en tävling till direkt tycker jag! Denna gången är det två jättefina kuddfodral från Zelected by Houze som finns i potten. Precis som de på bilden ovan, supersnygga! :)

För att vara med och tävla finns det några riktigt enkla tävlingsregler:

1. Gilla inredningskaos på facebook
2. Motivera i kommentarerna varför just du ska vinna!

Ni som vill får gärna tipsa fler om tävlingen via er blogg eller facebook, men det är inget krav.

Tävlingen pågår fram till tisdagen den 28 februari kl 22.

20 kommentarer:

  1. Då jag inte har bytt kuddar i mitt vardagsrum på sex år, så kanske det skulle vara dags med lite nya? :) Håller tummarna och hoppas att turen ligger på min sida!

    Ha en bra dag! /Anna.

    SvaraRadera
  2. Men jag som inte har Facebook då ??
    Jag kan göra en egen lite FB-knapp :D

    Jag som gärna hade velat ha en ny kudde, särskilt precis nu, under mitt huvud så jag bara kunde trilla lite åt sidan och sova en kvart (eller kanske tre)

    Eller så fortsätter jag moppa golvet så jag inte somnar än...

    Hej svejs !

    SvaraRadera
  3. Oj! Snygga, jag bara måste vara med i tävlingen. Gillar med namn PAul M Holm.
    Med barn och hundar i huset så är de stiliga kuddar vi köpte för 4 år sedan inte lika stiliga längre :-)
    De brukade vara beiga, men nu är de mer åt det svarta hållet, och snart kryper dom iväg av sig själv *S*
    Ett par nya kuddar hade inte varit fel! Då hade hundarna fått soff-förbud *S*

    Ha det underbart
    Paul

    SvaraRadera
  4. Efter ett riktigt tufft år med svår sjukdom och många bedrövelser så känner jag mig så inspirerad att göra förändringar på flera plan! En bra start vore definitivt att få in lite nytt i hemmet istället för samma gamla hundhårade, barnkladdiga kuddar:-)

    SvaraRadera
  5. Jag har gillat på FB (Cassandra HS)
    Och jag ska inte sitta och skriva hur synd det är om mig, men jag har nyss flyttat till en ny lägenhet och är i behov av lite nya grejer, t.ex kuddar! :)
    Och så i september förra året hittade jag en liten kattunge ute på Malmös gator, och det har blivit rätt så dyrt. Det var liksom så oplanerat, men hon är min bebis så hon måste få det bästa!

    Vore superskoj att vinna, dem hade passat så fint här hemma :)

    Kram Cassandra
    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  6. skulle behöva nya kuddar,till fin soffa,ej alltid råd köpa vissa saker så vore fin vinst,fin fint

    SvaraRadera
  7. ninnie_888@hotmail.com24 februari 2012 kl. 09:03

    Föräldrarledig som fyllerår pålördag! har ej råd men skulle vilja piffa upp hemmet med dessa läckra kuddar!

    SvaraRadera
  8. Gillat!

    Jag har försökt vinna just en av dessa kuddar tidigare, men utan någon tur :( Och nu fyller jag år på söndag, så vilken fin present det skulle bli!

    SvaraRadera
  9. Jag har försökt vinna just en av dessa kuddar tidigare, men utan tur :( Och nu fyller jag år på söndag, så vilken fin present det skulle bli!

    SvaraRadera
  10. Försöker att "pimpa" upp i vardagsrummet, men får inte till det, men med dessa kuddar så skulle det bli kanonfint, jättehärliga;))

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Så snygga kuddar!!
    Jag skulle bli överlycklig om jag vann,för dessa kuddar är helt i min stil! De skulle passa helt otroligt bra i mitt sovrum som jah håller på att styla till en "naturlig oas" i grönt,khaki och olika sandfärger och mycket gröna växter. De här "insekterna" skulle nog trivas bra!!
    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  12. de passar superbra till våran säng, min sambo, är inte sugen på att byta bort de fulaste kuddarna ever, som vi har nu, men om vi vinner nya fin ZBH kuddar, så har han inget val!

    SvaraRadera
  13. Har gillat på facebook.
    Jag har nog världens tråkigaste rum, skulle vilja piffa upp rummet lite med snygg/kul inredning. Göra rummet lite mer personligt och roligare att vistas i.

    Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är med :), har gillat på FB.

    Lite nytt att vila huvudet på,
    stanna upp och samla tankarna och så.

    Ha en bra dag!
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  15. Jag håller på att göra om i rummet och jag har letat 2 kuddar som ser exakt ut sådär så det skulle vara jätte bra om jag vann dom istället eftersom jag inte hittar dom i någon butik! ;)

    Mail + fb :))
    josefin.blomdahl@bahnhof.se

    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001851499131

    SvaraRadera
  16. Hej! Vilka snygga kuddar, skulle vara ett riktigt lyft för min gamla soffa.. Skulle inte märkas lika mycket, att den är så sliten, om: ett par nya kuddar bosatte sig i hörnen! Hoppas på lite/jättemycket TUR!
    Gillat på fb (Marie L-m)
    Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej hopp!

    1. Jag har gillat på facebook!

    2. Åh... vilka vackra kuddar! Jag gillar motiven gör mycket och skulle gärna vilja vinna dem så jag kan piffa upp här hemma! De passar perfekt till min lantliga inredning!

    Kramizz
    sanna

    SvaraRadera
  18. Hejsan.

    Kristina Karlsson gillar på FB :-)
    kicki_m1@hotmail.com

    Jag vet vikten av egenlyx när det finns slantar över,
    likväl står jag hos barnen och funderar på vad de behöver...
    När barnen fått sitt är det dags för mitt,
    då vänder jag plånboken upp och ner,
    det kommer några kronor - inte mer!
    Det känns faktiskt lite trist,
    att jag själv i prioteringen alltid kommer sist.
    Jag älskar inredning och kan både tro och tycka,
    att kuddfodral från Zelected by Houze leder till glädjefnatt och hejdundrande lycka!

    SvaraRadera
  19. Gillar på fb (Emma Norrman) & vill gärna vara med och tävla om de fina kuddfodralen, de skulle passa perfekt i vår nya lägenhet!

    Håller tummarna för att jag får fira kungligt med kuddkrig, kramar, kyssar & kärlek!

    SvaraRadera
  20. kuddar piffar alltid upp så jag vill vara med o tävla
    Titti
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera