lördag 4 februari 2012

Mysmorgon

Är det något jag gillar mer än fredagskvällar så kan det mycket väl vara lördagsmorgnar. Att kunna vakna när kroppen och sinnet är redo (vilket i mitt fall var 8.30, så det var ju hyfsat bra tid trots allt). Att kunna mysa med kaffet länge framför nyhetsmorgon, slösurfa lite och planera dagen. Igår fick jag en gratis tidning utanför ica maxi, jag tackar och tar emot, gratis är gott :)

Mitt nya godis, jag kan konsumera flera blodgrape om dagen, nyttigt, gott och soligt vackra :)
Funderar på att cykla till Sats och träna lite nu på morgonkvisten. Jag blir lite lurad av solen som lyser utanför fönstret, trots att jag vet att det är -10 ute så ser det så vackert och ljust ut att jag bara vill komma igång! Solen ger en sån otrolig energi och jag tror min kropp verkligen behöver ljuset, så trots att det har varit så otroligt kallt den sista tiden så föredrar jag detta soliga väder framför molnigt och grått.

Ha en mysig morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar