onsdag 29 februari 2012

Plastic fantastic




Bilder: Stadshem
 En billig lösning när man ska lägga nytt golv är att lägga plastgolv. Kanske inte något som varit så mycket på tapeten den senaste tiden, men det är ju verkligen ett bra alternativ om man vill komma billigare undan. Det huvudsakliga tipset jag kan komma med när man ska välja utförande är att inte välja något som imiterar ett trägolv, utan låt golvet vara vad det är; ett snyggt plastgolv! (som på bilderna ovan)

Förresten. Jag är snygg i håret nu, och jag lyckades utan att få en sax i örat :) Men efter dagens utflykt är jag rätt trött och behöver surfa planlöst och göra ovettiga saker istället för att fota sånt nu, så ni får se mig imorgon :)

2 kommentarer:

  1. Golvet såg jättefint ut på bilderna!

    Hihi ja du får ta andra handen imorn. :) Vilken färg blev det? Jag målade naglarna i lekparken idag, dottern sov i vagnen och sonen lekte så det gäller att passa på när tillfället ges. :) Annars är det så lätt att jag inte hinner måla dem alls.

    SvaraRadera
  2. That's a lovely kitchen, I like the contrast between white and black a lot!

    SvaraRadera