måndag 28 maj 2012

Big in Turkey

Bild lånad ifrån Big in Turkey
Känner bara att jag måste tipsa alla mina vänner och alla som jag känner om denna grejen. Big in Turkey är ett roligt hittepå som fyra fantastiska bloggerskor dragit ihop (House of Philia, Malenami, Att vara någons fru och Inredningsfrun). Deras mission är då att bli stora stjärnor i Turkiet på en vecka, genom att spela in en låt, göra musikvideo och bete sig lite som stora stjärnor helt enkelt. Har man ett kamerateam med sig överallt måste väl folk ändå tro på att man är kändis.. Så nu är de där borta och har det bra, hittar på konstigheter och roligheter och man får följa dem via den officiella Big in Turkey bloggen. Allt de hittar på ska sen visas på webb-tv någon gång under sommaren (tror jag).

Jag blir sjukt inspirerad av dessa fantastiska kvinnorna för övrigt. Snygga entreprenörer med skinn på näsan och grymma klackar, det är respekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar