söndag 6 maj 2012

Hjälp mig, ska de sparas eller slängas?

 Mitt i allt packande och rensande börjar jag komma till en mycket jobbig insikt. Det kanske inte är helt klokt att flytta med alla inredningstidningar till det nya huset.. Rent ärligt så har jag inte tittat i dem på länge, men ibland när jag behöver inspiration så är de så bra att ha till hands.. Jag hade kunnat titta igenom de äldsta och klippa ut det som jag känner är värt att spara, men det är ett projekt som tar ganska mycket tid med tanke på hur många tidningar som finns..
Eller så bara jag packar ner dem allihop och tar med dem... Vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Ta med! Man kan aldrig få för många inredningstidningar ;-) Speciellt eftersom ni ska renovera och inreda ett helt hus ;-)

    SvaraRadera
  2. Spara så klart! :)
    På IKEA finns ju jättebra "flyttlådor" som magasinen passar i för endast 5 kr/låda. De är grymt bra att förvara sina äldre tidningar i, då tar de inte så mycket plats och man vet var man har dom. :)

    SvaraRadera