torsdag 17 maj 2012

Helgplaner

Igår kväll var vi tre vänner som inte setts sedan skoltiden som träffades här hemma och pratade över canneloni (med ricottaost och spenat, fantastiskt gott och suuuperenkelt!) och en del vin. Inte förrän efter klockan två kom jag i säng och vaknade med ett lite tungt huvud, men det var det värt :)

Tanken är nu att jag ska ta tillvara på helgen och få mycket gjort, något jag ännu inte riktigt gjort idag då jag mest slösurfat och glott lite på tv.. men det behövs också ibland :)

Så nu får vi se vad som ska göras idag. Det ända jag vet är att jag känner ett sug efter att laga (eller i alla fall äta) riktigt god mat, det kan vara gårdagens vinkonsumption som har påverkat det suget.. :)

Kom ihåg tävlingen, ni har tills på lördag att vinna ett presentkort på 300 kr på Belysningsdesign.se så passa på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar