lördag 5 maj 2012

Morgonmys

Under hela semestern vaknade jag klockan kvart i åtta på morgonen utan väckarklocka. Det var tydligen min inre klocka som tyckte att jag skulle gå upp just då, varje morgon. Trots tidsskillnaden är det visst samma grej här hemma. Klockan halv åtta var jag klarvaken, och sedan dess har jag bara myst. Myst med kaffe, myst med mina nya mjukisharemsbyxor som köptes på semestern, myst med gårdagens avsnitt av glamour som jag spelat in (min lite pinsamma last.. har följt serien i flera år..) och nu myser jag vidare med nyhetsmorgon där de bakar tårtor och kollar på herrkostymer. Det blir nog en bra dag detta, när man får en såhär bra start :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Va med och tävla i min blogg om att vinna en mini goodiebag som är värd 200-300 kr ;).

    "Obs! Om denna reklamen stör dig så ber jag ursäkt"

    MVH//Jummi Von Minji

    SvaraRadera
  2. De flesta har nog en skämsserie :). Min är Våra bästa år, jag har följt det sen starten i Sverige -97,98 nånting. Sedan vhs:ens uttåg ur tillvaron blir det bara lite då och då, men förr spelade jag in och såg varenda litet avsnitt.

    Jag har följt din blogg i evigheter, men har nog bara kommenterat en eller ett par gånger genom åren. Tänkte ta bladet från munnen nu och säga att jag tycker om den och med spänning följer erat husäventyr! :)

    SvaraRadera