söndag 27 maj 2012

Välförtjänt vilodag


Igår var jag på 30 års fest med en vit klädkod vilket ledde till stassen ni ser på bilden ovan. Blev rätt nöjd om jag får säga det själv :) Tanken var att jag skulle hem i god tid... typ vid midnatt tänkte jag. Tji fick jag för då satt jag i en hummerlimousin på väg över öresundsbron. Ni vet, så som man brukar göra..

Istället var jag hemma vid 5 tiden med värkande fötter (men snygga skor..).

Så jag har sovit i mindre än 5 timmar och förstår inte riktigt hur jag lyckas hålla ögonen öppna alls.. Visning blev det i alla fall och efter den lyckades jag bli utelåst ifrån lägenheten i cirka en och en halv timme.. Nu sitter jag äntligen i soffan, tittar på gårdagens inspelade Eurovision song contest, kritiserar sångerna högt som om jag vet vad jag pratar om och äter blodgrape. Idag är en vilodag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar