måndag 28 maj 2012

Kognitiv bloggterapi

Min fina gitarr som jag gärna vill lära mig spela.
Det går lite i ett nu tycker jag. Min hjärna är lite stressad. Det är skönt att vi kommit in i visningsdelen av försäljningsprocessen nu eftersom vi från denna stund och tills lägenheten är såld egentligen inte kan packa mer (alla förråd är fulla...). Men tankarna kryper in på en ändå... tänk om den inte blir såld (fast vem skulle inte vilja bo här!) och vi blir fast med dubbelt boende samtidigt som vi behöver fräscha upp huset. Rent ekonomiskt så är det lite oekonomiskt.. helt enkelt..

Och om jag ska hålla min egen deadline så har jag lite mer än en månad på mig att ta körkort, vilket inte är så mycket tid när man som jag är lite stressad i trafiken över alla cyklister och gångtrafikanter (och bilar, refuger, rondeller och döda vinklar..)... 

Förhoppningen är kanske att de stressade tankarna försvinner nu när jag skrivit ner dem. Fört dem bort från kroppen och ner på tangenterna och på skärmen. Det är bra att ha en blogg ibland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar