lördag 12 maj 2012

Tävla om belysning

Varför inte starta denna lördagsmorgon med en tävling! I samarbete med Belysningsdesign.se har jag möjlighet att belöna en av er med ett presentkort på 300 kr i deras webbshop, som i stort sett innehåller allt man kan tänka sig när det kommer till belysning.


Tävlingsregler:

Surfa in på Belysningsdesign.se och välj en lampa du vill ha, och motivera kort i kommentarsfältet nedan varför och var du vill ha just den lampan. 

För en extra vinstchans kan ni låna bilden ovan och tipsa om tävlingen på er egen blogg eller på facebook (lämna gärna en länk till blogginlägget eller ert facebooknamn i kommentarsfältet då).

Tävlingen pågår en cirka en vecka, fram tills midnatt på lördag, och presenteras här på bloggen och kontaktas via mail kort därefter. Vinnaren står för eventuell vinstskatt.

20 kommentarer:

  1. Hur kunna välja?
    Men en Kärradal 24 i taket på blivande badrummet skulle bli den verkliga pricken över i.
    Eller så kör vi en Åre i taket och så Buffy här o där...
    Eller...

    SvaraRadera
  2. hej vill självklart vara med och tävla
    vilken oas av vackra lampor denna gillade jag bäst http://www.belysningsdesign.se/lampgustaf-providence-kristallkrona-champagne
    vår vardagsrums lampa har suttit i taket sedan vi köpte vårt lilla hus 2001 så börjar bli lite trött på den den är inte vacker kan jag säga men dock hel så hoppas på tur
    Titti

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag skulle välja att låta fliten lysa ikapp med den här fina bordslampan på mitt skrivbord: http://www.belysningsdesign.se/lysvik-bordslampa-krom

    /Emma
    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Min dotter flyttade hemifrån sommaren 2011 och har ännu inte skaffat sig en ordentlig sänglampa. Hon kan därför inte ligga i sängen och läsa på kvällarna. Jag skulle vilja ge henne denna lampa som skulle passa bra till hennes övriga inredning http://www.belysningsdesign.se/isabelle-lampett-brun. Fast, ska sanningen fram, så kommer hon säkert att välja en helt annan modell själv...:D

    marianne riksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  5. För en månad sedan hittade jag äntligen det perfekta skrivbordet i engelsk stil efter drygt ett års letande! Njuter av hörnan varje dag men där är lite för mörkt!
    Lampgustaf Charleston i oxid hade varit som pricken över i vid min favorithörna : )

    Delat på Fb!
    Jenny Jensen
    Jennyjompa@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Ojoj vad många fina lampor! Jag skulle vilja ha Lampgustaf Vermont bordslampa turkos på mitt skrivbord när jag syr så att jag ser vad jag gör :-)

    SvaraRadera
  7. Denna skönhet blev jag förälskad i http://www.belysningsdesign.se/hampton-bord-krom-svart-klar
    Motivering; Det är en bordslampa som syns även om färgerna i sig är neutrala. Till min nya soffa vill jag framhäva bl.a en lampa och denna. Den är stilfull och en lampa folk lägger märke till. Jag har tipsat om tävlingen på min FB under mitt namn Jenny-Anne Johansson (Helsingborg) så att fler kan delta!

    SvaraRadera
  8. Jag skulle välja Malmbergs Isabella till mitt vardagsrum. Den är enkel, spännande och vacker. En mystisk svart stjärna av antimateria :-)

    http://www.belysningsdesign.se/malmbergs-isabella-taklampa

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  9. ANEBY Vägglampa Frost - vacker i all sin enkelhet, och jag kan tänka mig det härliga skenet som mönstret skapar. Denna vill jag ha i trappen där det är mörkt och tråkigt!

    Gillat på FB som Paola Al

    SvaraRadera
  10. En HAMPTON BORD är bara så snygg hade varit helt perfekt på min tv bänk.
    Hoppas verkligen på vinst för det hade gjort mig (och min tvbänk) väldigt lyckliga!!

    SvaraRadera
  11. Hej!Jag vill vara med och tävla om denna fina lampa: http://www.belysningsdesign.se/markslojd-smogen-bordslampa
    Motivering:
    Jag har precis flyttat till en "ny" (sliten) lägenhet och kan inte få till någon riktigt skön hemkänsla. Det är något som saknas helt enkelt för att göra hemmet varmt och inbjudande. När jag såg den här bordslampan, så förstod jag vad det är som saknades. Det är den här lampan som saknas! Med lampans varma skren som ger fina skuggor på väggen, skulle hemmet lyftas flera snäpp och bli så hemtrevligt och varmt som jag vill!

    Jag har även tipsat på FB (Annika Nilsson).

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är med!

    NELLIE SENSOR VÄGGLAMPA SVART
    http://www.belysningsdesign.se/nellie-sensor-vagglampa-svart

    Man har bara en chans att göra ett första intryck, så denna lampa får gärna göra det för alla som kommer hem till mig!

    Ha en bra dag!
    Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Jag är gärna med & testar om jag har nån tur! Om jag vinner önskar jag denna till mitt skrivbord,har ingen bra lampa just nu,sen har jag länge velat ha denna "bankers bordslampa"

    http://www.belysningsdesign.se/bankers-bordlampa-liten-krom-vit

    Hälsningar Maria
    scorpion_m4@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Maria Emilsdotter17 maj 2012 kl. 09:36

    Jag glömde skriva att jag självklart lägger till mellanskillanden.
    Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  15. Nathalie Eriksson17 maj 2012 kl. 14:33

    jag skulle vilja vinna denna : http://www.belysningsdesign.se/justus-taklampa-svart . Jag tycker den är super snygg och just nu har jag ingen taklampa i vardagsrummet , så jag skulle bli super glad om jag vann :) Delar på fb :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag hitta min lampa http://www.belysningsdesign.se/rings-bordslampa-svart den skrek köp mig köp mig. Så hoppas på tur, jag skulle vilja ha nån snygg lampa i min läshörna. Har nu en sliten å ful lampa nu

    saranorberg@hotmail.se

    SvaraRadera
  17. MARKSLÖJD ÅSNEN TAKLAMPA
    Jag blev kär i den här lampan direkt när jag såg den! "Det är Åsen jag vill ha!" Den skulle gärna få byta plats med min fula loppistaklampa som jag har över mitt köksbord. Snälla låt en utfattig student/servitris vinna.
    Emma
    emma.persson1988@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. http://www.belysningsdesign.se/franklin-bordslampa-ek

    Den skulle jag vilja vinna.
    Har precis renoverat mitt rum och har fått det snyggt inrett. Det finns dock ett problem och det är att jag inte har något fönster i det.
    Har man taklampan släckt så är det bäcksvart oavsett om det är dag eller natt. Sedan är knappen till taklampan längst bort från min säng så varje gång jag släcker så får jag känna mig fram vart sängen är. Också när man ska tända och är inte klar i huvudet på morgonen så är det svårt att hitta knappen. Därför är denna perfekt till mig, stå brevid min säng och hjälpa min säkerhet.

    / Emil Göthlin
    emilkingens@live.se

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med och tävlar! Om jag vann skulle jag köpa http://www.belysningsdesign.se/atlanta-bord-krom-vit

    Jag tar även en extra lott - jag har länkat till dig med bild till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    SvaraRadera
  20. I taket hänger en naken tràd,
    sà kan det gà när man inte har ràd,
    föll för bordslampan Viktör Grön,
    en färg jag tycker är himla skön,
    modern, underbar och läcker,
    synd att min inkomst den ej täcker,
    för en glad men fattig student,
    skulle detta bli en välkommen present,

    http://www.belysningsdesign.se/viktor-bordlampa-gron

    Har delat pá min FB sida: Sofie Lindholm

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera