torsdag 24 maj 2012

Städ och snurr


Det är minsann många tankar som flyger runt  i mitt huvud just nu.. Visningen är på söndag och vi försöker packa undan och städa bort allt som vi så enkelt bara kunde gömma bakom kameran när de tog de fina bilderna på lägenheten. Nu ska folk ju faktiskt kunna öppna garderoberna utan att bli attackerade av flyttlådor och fiskespön... vilket i sig också känns lite märkligt, att folk som vi inte alls känner kommer gå och titta i min garderob och öppna mina skåpsluckor.. Hoppas de som rotar är välbärgade människor som vill köpa mitt älskade kaos i alla fall (för en stor summa pengar). 

Samtidigt som mina tankar snurrar med flytt, städ, renovering, körkort (!), jobb och blogg så glider dagarna och veckorna förbi.. snart är vi officiellt husägare. Det är helt galet.

1 kommentar:

  1. Hoppas någon slår på stort och köper en morsdagspresent i världsklass dvs en snygg lägenhet !

    SvaraRadera