tisdag 1 maj 2012

prestationslättande sanningar

 Underbart att Maj är här! Inte helt fel heller med en ledig dag mitt i veckan. Extra bra är det när man som jag har tokmycket att göra hemma. Hittills idag har jag varit duktig och slösurfat, nätshoppat, packat en halv låda och sen slösurfat lite mer.. Men men, det är ju bara lunchtid :)

Sambon har fullt upp med att vara duktig på riktigt, genom att laga köket. Vi har alltså bott här i ett antal år utan att ha handtag på vissa av köksskåpen. Vissa saker blundar man helt enkelt gärna för efter otroligt mycket utmattande renoveringar, när köket stod klart och var användbart så var vi så trötta på allt fix att vi bara lät det vara.. Bra att fixa nu innan vi flyttar :)

Tänkte vara snäll och visa lite sanningar idag på bilderna. Mitt hem är stökigt nu. Och det står jag för. Hoppas det kan motverka prestationsångesten som bloggvärldens ständigt snygga städade bilder kan ge :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar