söndag 13 maj 2012

Hippie


Det blev inte så mycket bloggat idag. Jag har städat som attan och gjort en tavelvägg medan sambon har målat kök. Väldans fint har det blivit här faktiskt. Imorgon kommer fotografen ifrån Erik Olsson och fotar lägenheten och det är lite spännande att få se en riktig fotograf in action, kanske kan man lära sig ett och annat :)

Bilden ovan tog jag igår innan vi gick ut och åt med några vänner, ville visa er mina hippiejeans som jag älskar men använder alldeles för sällan (köpta på Åhlens för några år sedan). Bältet jag har på bilden hade min mamma på sig när jag döptes, lite vintage alltså :) Ni ser det fejkade olivträdet i bakgrunden, jag är helt såld.. till och med sambon kommenterade att de var fina och jag vill tillbaka till ikea och köpa några fler.. har ju ett helt hus som ska inredas. Känns som en bra plan att dekorera det med växter som aldrig dör :)

1 kommentar:

  1. Snyyyyygga byxor, ja hela outfiten var fin. Sånt olivträd ska jag nog också införskaffa, jag har inte så gröna fingrar, så det är väl en optimal växt.

    SvaraRadera