fredag 11 maj 2012

I säkert förvar

Alla har vi de där viktiga sakerna, som för någon annan inte hade spelat någon roll men som för en själv är helt ovärderligt. Mitt i mitt röjande här hemma hittade jag en sådan speciell grej, som lite respektlöst låg och skräpade i en låda.. 

Ett kuvert, signerat av min mormor Lalla på min två års dag, 1988. I kuvertet låg ett litet litet sykit.

Numera ska det inte skräpa i någon låda. Det som ligger en varmt om hjärtat förtjänar en synlig och säker plats.




1 kommentar:

  1. Vad fint att brevet får komma fram ur sin gömma! :)

    Jag brukar ofta gilla Islands ESC-bidrag, men i år var det tyvärr inget vidare enligt min mening. Men så är det ju alltid, det går upp och det går ner... I år får vi sätta hoppet till Svedala istället ;)

    SvaraRadera