lördag 12 maj 2012

Tokfyndat till balkongen

Kikar in lite snabbt för att visa er hur min lilla frukostbalkong ser ut just nu. Här har mest funnits bråte efter mina projekt, men nu börjar det ser riktigt trevligt ut :) Det falska olivträdet köptes på Ikea, ett rejält fynd som jag måste tipsa om. Olivträdet Fejka ska kosta 349 kr, vilket jag var redo att betala när vi kom fram till Ikeas trädgårdsavdelning, men hör och häpna; 99 kr för Ikea Family medlemmar.. så jag köpte två olivträd och en del annat som jag visar sen och spenderade mindre än de 349 kronorna jag var beredd att spendera, så med enkel tjejmatte har jag ju till och med tjänat pengar! Tänk er vilken känsla av nöjdhet jag går runt med nu :)

Nu ska det tokstädas, tjoho! :)

2 kommentarer:

  1. Carina Deneskär12 maj 2012 kl. 16:29

    Läckert! Får jag fråga var du hittat stolarna och bordet? Precis vad jag letar efter ;-) Kram, Carina

    SvaraRadera
  2. Riktigt mysigt och vilket fynd! Jag ser så mycket fram emot att få inreda vår alldeles nya balkong. Bara några veckor kvar nu..

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera