tisdag 19 juni 2012

Alla dessa sociala medier..

Jag är inte svår, jag är en stor anhängare av sociala medier numera. Jag twittrar, pinnar och numera instagrammar jag också :) Instagram bilderna kan ni följa antingen genom att själva skaffa instagram på er smartfån och söka upp mig där (då heter jag Inredningskaos), eller genom att gilla Inredningskaos på facebook, ett annat socialt medie jag är anhängare av :)

Instagram är riktigt trevligt tycker jag. Speciellt sen jag uppgrade ajfånen från en trea till en fyra och kameran blev några hundra gånger bättre så är det ju bara att klicka, redigera toksnabbt och skicka iväg uppdateringen. Jättebra när jag hittar små detaljer i vardagen som jag vill dela med mig av :)

För att det är kul kan jag tipsa om att ni kan följa mig med bloglovin också. Sen kommer jag inte på fler grejer :)

Det är inte klokt vad jag hänger med i tekniksvängarna. Känner mig ju nästan som en ungdom igen :)

Hänger ni också med i svängarna? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar