fredag 15 juni 2012

Fri som en fågel

Vissa veckor går det i ett hela tiden. Kalendern på ajfånen fylls med röda små ploppar och det är alltid något/någon som ska fixas, handlas, firas, donas, fikas, matas etc. Men idag är det ju fredag, och när jag kikar på kalendern så gapar det tomt. Inte en plopp på hela helgen. Jag är fri som en fågel och jag är så himla nöjd med det! 

Bild som inte direkt har med inlägget att göra, men som är väldans skön att vila ögonen på: Sköna hem
Jag gillar att ha mycket att göra, det är inte det. Men dessa andningspauserna som man snubblar över är nog de allra bästa. 

Så idag ska jag hämta paket med shoppishoppi grejer, eventuellt hänger en flaska av något trevligt med hem eftersom posten ligger farligt nära systemet :) Sen ska shoppigrejerna provas, kanske fotas.. eventuellt medan jag smuttar på något från den där flaskan. Och så var det ju fotboll också, då drar jag till Ribban och tjoar med entusiasterna framför en storbildsskärm. Det låter som en laid back fredagskväll tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar