fredag 1 juni 2012

Mitt hem på display

Bild: Erik Olsson
Sugna på att gå på lägenhetsvisning i på söndag? Jag hade kunnat rekommendera att ni klickar HÄR så har ni en riktigt bra att gå på. Ta med er vänner som är sugna på att bo nära havet :)

Fortfarande mycket märkligt att vem som helst kan komma och kika på vårt hem, och jag hoppas innerligt att all möda vi lagt ner syns och känns. Jag hoppas framför allt att någon hittar hit och känner den där känslan, ni vet den där känslan av "rätt". Att någon kan se sig själv ha fredagsmys framför tv:n, umgås med vänner över köksön, äta frukost på den soliga balkongen och helt enkelt leva livet. Den känslan unnar jag verkligen dem som tar över mitt kära kaos.

1 kommentar:

  1. Så himla fin lägenhet, lyllos dom som flyttar in där. Snyggt lastpallsbord ni har, jag har lite det temat i mitt inlägg idag, skulle haft din bild som inspirationsbild förstås :) .

    Lycka till med försäljningen och som sagt, det blir spännande att få se erat nya boende.

    Kram Victoria

    SvaraRadera