söndag 17 juni 2012

Morgonstund

nomnomnom
Idag var jag uppe med tuppen, innan klockan åtta på en söndag vilket är ganska imponerande tycker jag. Dock beror det mycket på att det är lite svårt att sova med ett öga som ser ut och känns som mitt gör just nu.. det är ingen vacker syn måste jag säga, så när jag senare ska fota min nya klänning får jag nog ha solbrillor på mig :) (vilket jag hade när jag gick till coop och handlade strax innan klockan 22.. det kan ha sett lite märkligt ut..)

Idag är en slappedag (till). Det enda som står på schemat är att ta sig till apoteket, och just nu är både tvättning och diskning igång så det blir rent och fint inför midsommarveckans start. Igår åt vi jordgubbar med grädde och stevia.. vilket vi nog också äter idag. Det är sååå gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar