torsdag 14 juni 2012

Matkoma och dinglande dödskallar

 Idag har min dag gått i ett. Har knappt hunnit pausa och andas emellan varven, och det är skönt att dessa dagar bara kommer då och då, annars hade mina nerver protesterat. Jag har alltså jobbat, kört med trafikskolan och ätit middag med jobbet. Dessa tre aktiviteter tog mig hela dagen. Tur att den sista anhalten var på Gränden där god mat och himla gott sällskap väntade :)

Två laxspett, potatisgratäng, en halv (!) bit kladdkaka och några glas vin senare sitter jag nu här i ett matkoma och tänker att jag bör gå och lägga mig på grund av mättnaden :) 

I öronen ikväll hängde dödskallarna ifrån Thailand, de trivs i mina öron.

Den obligatoriska "fulbilden" som brukar dyka upp när jag fotat mig själv :)
Men hörre ni, imorgon är det fredag och då ska jag hämta mitt paket med reashopping! Det är lyckliga dagar alltså :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar