lördag 2 juni 2012

Belöning och boots

Min sambo förtjänar en eloge, helt enkelt. Vi har varit ute och övningskört en rätt bra runda nu och jag är inte den enklaste att köra med.. Jag blir stressad, hispig, lite arg och ganska defensiv (på det viset att det är jag som har rätt, inte sambon.. fastän det inte alltid stämmer..). Trots min odräglighet så är han lugn och sansad, och blir inte arg tillbaka heller.. han vet nog lite hur det känns att lära sig köra bil. Inte helt lätt det där.. inte alls.

Men idag gick det hyfsat bra ändå. Jag har backat runt en hörna (flera flera gånger) och kört i en massa rondeller utan att krocka med någon eller få allt för många motorstop. Alla små framsteg ska firas, så en kall öl och nya Sköna Hem var min belöning (från mig själv) när jag kom hem. 

Lite senare åker nog mina cowboyboots fram då vi nog ska till American Days på Jägersro ikväll. Vet inte riktigt vad det är, men alla anledningar att dra fram bootsen är guld värda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar