söndag 7 oktober 2012

Där allt är guld som glimmar

 Hoppsan vad tomt det har varit här inne idag.. men vet ni, jag behövde det. Jag har inte gjort något vettigt alls idag, mest legat raklång i soffan och mumlat lite att jag aldrig mer ska dricka alkohol.. många av er känner nog igen känslan.. men men. Jag överlever nog.

Lördagen blev riktigt rolig, jag visar fler bilder på finingarna som jag umgicks med imorgon, men nu vill jag tipsa om en ny butik som öppnat i stan där jag gärna hade hittat ett gömställe i ett vackert skåp och bosatt mig. Allt vill jag ha, verkligen allt. Det är ju lätt att gå lite bananas i en sådan butik när man som jag har ett helt hem som är under förvandling, och gå bananas kommer jag nog göra. Butiken heter Glimma (ligger på östra rönneholmsvägen 5) och de har fått sig en ny stamkund (mig!). 
Nu ska jag minsann snart börja dekorera lite i denna renoveringsröra. och då ska jag till Glimma och gå bananas, det måste jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar