fredag 19 oktober 2012

tigerränder en fredagskväll

Här står jag i garderoben (alltså min walk in closet då, men jag vill ju inte skryta..) lite märkligt med kameran under hakan eftersom det inte är ljus så det räcker för att bilden ska bli i någorlunda fokus. Kvällens outfit blev casual med lite tigerränder för att vara lite extra på hugget (grrr). Jag har jobbat länge idag och bara snabbt gjort mig klar för lite fredagsmys hemma hos familjen Åkesson, där det blir himla härligt sällskap av bland annat de två pälsklingarna och den nyaste flockmedlemmen Jack (bebisgos ftw!).

Imorgon är tanken att jag ska visa er det här fina grafiska fodralet ni ser ur fokus i bilden. Det kom med posten idag och jag har bara snabbt hunnit testa den och oooat lite och spanat på den i spegeln och konstaterat att jag är lite kär. Man bara måste älska grafiskt, jag måste det i alla fall. 

En annan rolig nyhet är att vi idag fick veta att våra rör under huset förmodligen är lite sådär halvfulla med rötter. Men ja, det tänker inte jag bekymra mig över ikväll, för nu är det fredagkväll och det är ju bara det bästa på hela veckan :)

1 kommentar:

  1. Har du på dig det ikväll så matchar du och Jack varandra ;) han är utklädd till Tiger idag.
    Kram

    SvaraRadera