torsdag 4 oktober 2012

Målarstuga och ätbara bikinis

Bild: Rachel Whiting
Hos mig ser det inte riktigt ut som på bilden ovan nu när allt målas, bara nästan :) Det är dock ett så intensivt målande nu att jag inte överhuvudtaget haft en tanke på att ta fram kameran förrän solen gått ned och tagit allt det härliga ljuset med sig. Orutinerat, jag vet, en bloggare ska veta bättre.. men det är tur att ni har överseende med mig :) (även för den dåliga uppdateringen här just nu, vi gör ju inget annat än att måla.. det finns bara några sätt att skriva det på innan det blir lite uttjatat..). 

Idag blir i all fall en rolig dag, med ett litet renoveringsavbrott. Ikväll ska jag nämligen på lite premiär då Cindhy ska lansera sin business Human by Cronjezon på ett fancy hotell, och jag ska vara där och heja och peppa och se vad det är för rykten jag hör om ätbara bikinis och hur hon lyckas väva in dem i sammanhanget, för det låter olidligt spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar