onsdag 26 november 2008

1 2 3 4 Spinning!

Ikväll var motivationen till träning lite obefintlig faktiskt. Men jag tog mig faktiskt upp ur soffan, och till spinning på friskis och nu känner jag mig duktig, det känns ju så himla skönt när man är klar, och tillbaka i soffan igen :)

Idag blev det lite julshopping! Jag köpte adventsljusstake och fyra ljus på indiska, och siffrorna på village. Det var faktiskt väldigt överkommliga priser. Själva ljusstaken var på halva priset och kostade bara ca 65 kr. Vad jag ska dekorera med är ännu oklart, men det visar sig nog till helgen :)




7 kommentarer:

  1. Träning, vad är det....så känns det för mig just nu, ingen ork & lust. Men snart ett nytt år och nyårslöften;-)

    Vad läckert med svarta ljus & de snygga siffrorna.
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  2. Den där ljusstaken är riktigt, riktigt fin. Stod och fingrade på den sist jag var på Indiska men kom tillsist fram till att den adventsstaken jag redan har duger gott i år också. Vilka söta siffror!

    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  3. svar: tack:o


    vilken fin ljusstake! jag var oxå o shoppade på indiska idag !

    SvaraRadera
  4. Vilke fin ljusstake! Jag får nog hålla tillgodo med min gamla ;-) Siffrorna var oxå jättefina!

    Kram Lotten

    SvaraRadera
  5. Så fint det ser ut! Jättesnyggt med siffrorna på! De verkade vara slut när jag kollade efter dem härromdagen. Kram

    SvaraRadera
  6. Visst är det supeskön känsla att ha varit och tränat :) Man känner sig så nöjd efteråt o mår bra!

    SvaraRadera
  7. de där siffrorna var supersnygga, tyvärr har vi ingen village här så jag fick föra egna:)

    SvaraRadera