torsdag 13 november 2008

som ny

Mina ögon läker ganska bra, och idag är jag inte så ljuskänslig som jag tidigare varit, dock ser jag lite suddigt (finns det stavfel så skyller jag på det..), men optikern sa att det blir bara bättre och bättre från och med idag. De var positivt överraskade när jag var hos Memira (ögonläkaren) idag eftersom jag kunde hålla ögonen öppna och tålde ljuset inne på mottagningen. Det som har varit mest jobbigt har varit tristessen.. sjukt vad man kan sakna att kunna se på tv och datorn.. men men, nu är det som sagt ganska bra och på väg att bli bättre. Tack så hjärtligt för alla lyckoönskningar, och om ni har några frågor om proceduren är det bara att fråga!

Mina pupiller har varit såhär små i några dagar nu, ser misstänksamt ut :)

2 kommentarer:

  1. Vad härligt, är glad för din skull! Förstår att du varit lite uttråkad men det är det värt =) Handledningen gick bra, jag kan ringa dig på måndag! Ha en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Va skönt att det har gått bra! Ha en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera