torsdag 20 november 2008

Välkommen in!

Vår hall har varit lite tråkig på sistone, mycket på grund av att vi hade en nätverkssladd som tillfälligt ledde in i köket (medan vi renoverade vardagsrummet) som hängde mitt på hela väggen och såg lite tråkig ut, så jag va inte så motiverad att fixa. Men idag fick jag ett ryck, och röjde lite. Inte mycket har hänt, men lite mysigare har det blivit!

Före:

Skostället från ikea var alltid fyllt med jättemycket småprylar.. Denna bilden är tagen för ett bra tag sedan, men den visar ändå i stort sett hur det alltid sett ut..


Efter:
Lifeline klädhängaren som jag köpte för en liten evighet sen kom äntligen på plats. Den är dock inte lika stadig som jag hade velat, men än sålänge hänger jackorna kvar :)

Mina hösttavlor fick ta plats.

Biltavlan från ullared ska egentligen inte hänga där, men den tog upp plats i garderoben som jag behövde för att organisera om lite så den fick ta plats på väggen här sålänge tills vi hittat en bra plats i vardagsrummet istället. Här ska hänga en stor spegel sen.

Nycklarna landar numera i en liten skål från Santa Maria som jag fyndade på Erikshjälpen på bloggrundan i sommras :)

Välkommen in!

6 kommentarer:

  1. det blev ju jättefint! vilken varm o välkommnade hall!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det blev
    Ha en bra helg
    Titta gärna in hos mig och var med i min tävling
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. En av vinsterna är upplagd på sidan av min blogg och fler visas fram till dragningen
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättemysigt och fint! Tänk vad man kan göra med så små och enkla medel! Ha de bra!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt och hösttavlorna var ju jättefina! Kram Kikan

    SvaraRadera