söndag 9 november 2008

Mysigt under fötterna


I lördags slog vi till och köpte en ny matta, den är jättemysig, vit och kostade ca 2000 kr på Bauhaus. Förutom detta inköp har helgen bestått av att äta middag med svärföräldrarna och fira fars dag på lördagen, och idag har vi firat min brorsdotter som snart fyller ett helt år, och det var jättetrevligt!

Lite tråkiga nyheter fick vi i morse då vi fick höra att min käre morfar gått bort, och jag känner en sorg för min egen skull samtidigt som jag känner en viss lättnad för hans skull, det var helt enkelt hans tid.

Om en timme är tävlingen över och jag drar en vinnare imorgon! Efter det blir det en liten bloggpaus för min del då jag ska göra laseroperation på ögonen. Det är svårt att blogga när man är halvt blind och väldigt ljuskänslig, vilket jag kommer vara i ca en vecka. Så då återkommer jag när jag återkommer helt enkelt.

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Åh en sådan mysig matta ni har köpt, den såg så fluffig ut, måste ju nästan vara som att gå på moln! :)

    SvaraRadera