tisdag 25 november 2008

Fönsterfint!

Idag har en gardinstång, samt gardiner och lite nytt från indiska kommit på plats. Härligt när det börjar se lite hemtrevligt ut!

Före:
Detta var ett litet tag sedan, när jag nyligen köpt nya gardiner. Jag har egentligen aldrig gillat orange inredning i mitt eget hem, jag tröttnar för fort, men jag fick för mig att inget annat passade till tapeten. Sanningen var ju egentligen att inget passade till tapeten..

Efter:


Ljuslyktor shoppades på indiska idag. Jag hade gärna tagit med mig halva affären hem.. de har så mycket som kan förgylla ett hem och göra det riktigt mysigt när det är vinter. Det känns ju lite varmt med indisk inredning :)

8 kommentarer:

  1. Jättefina lyktor :-)
    Håller med dig om Indiska, särskilt deras lyktor. Svårt att välja för man vill helst ha en av varje! Synd man inte bor i ett hus med 50 fönster eller så.. :-D

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint det blev, vilken skillnad!! Verkligen superläckert =) Ses imorgon! Sov gott

    Kram

    SvaraRadera
  3. blev jättefint!o lyktorna från Indiska är hur söta som helst! måste spana in dom imorrn!

    SvaraRadera
  4. Vilken skillnad! Jag förstår att de orangea tapeten inte var poppis.
    Indiska har verkligen så mycket fint, det är farligt att gå in där :)

    SvaraRadera
  5. Vad snyggt det blev...var har du köpt dina gardiner?? Gillar skarpt att de är lite lagom genomskilniga (får inte riktigt rätt på stavningen men hoppas du förstår vad jag menar
    Ha det gott
    kram

    SvaraRadera
  6. Indiska har faktiskt RIKTIGT mycket snyggt nu! Man borde kanske ta och köpa lite snyggare julpumlor att hänga i fönstren? :)

    SvaraRadera
  7. Så fint ni har fått till det!!
    Fina lyktor!

    SvaraRadera
  8. De blev riktigt snyggt med dne blåa färgen och gardinerna.

    SvaraRadera