måndag 10 november 2008

Vi ses

Imorgon ska mina ögon laseropereras, så jag kommer vara lite blind och väldigt ljuskänslig i några dagar vilket innebär att datorskärmen inte kommer vara så trevlig att titta på i ett tag. Jag återkommer när abstinensen blir för svår och synen har återkommit. Tänk vilken lycka att kunna se!



Tänk att kunna somna på tåget utan att blinka frenetiskt resten av dagen eftersom linserna känns som de ska ramla ut, att kunna ha ögonen öppna när det blåser, att kunna somna på soffan utan en tanke på att ögonen kommer vara fasligt torra när jag vaknar igen. Jag kommer vara en lycklig människa om ca en vecka..

14 kommentarer:

  1. heeej, ja guitar hero e hur kul som helst :) vårt helgnöje hahaha! spottarna är jättebilliga, 98 kr för 3 st
    batterier, sen har jag en som e på LED-ljus, den kosta 98 kr för en.

    SvaraRadera
  2. LYCKA TILL med ögonoperationen! Vad lyxigt att slippa glasögon & linser! Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  3. Lycka til! Jag håller tummarna för att du kommer hem som Falköga :)

    SvaraRadera
  4. Lycka till!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  5. Hoppas det går bra med ögonen:) Måste kännas som en befrielse sen. SKÖNT! Kram

    SvaraRadera
  6. Åh hoppas verkligen det går bra för dej. jag har också gjort en sån operation men den lyckades inte så nu sitter jag i glasögon jämt och kan knappt ha linser :(

    SvaraRadera
  7. Hej Iris, hoppas att just din iris läkt fint när du läser detta. Är du intresserad av mode? Då kan du vinna den apsnygga boken FASHIONISTA av Martina Bonnier på min blogg! http://www.tv4.se/hakansstilblogg (där det ofta är tävlingar med skitbra mode- och skönhetspriser) Kanske något trevligt att vila ögonen på när de kommit i form igen? Välkommen!

    SvaraRadera
  8. Lycka till!! Du måste berätta sen ju hur det gick! Vill ockås göra sån operation!!!

    SvaraRadera
  9. Åhh lycka till och hoppas att det blir som en dröm att slippa linser och glasögon efteråt!! :D KRAM

    SvaraRadera
  10. lycka till med operationen!är s äker på att d kommer gå jättebra,kram!

    SvaraRadera
  11. Åh va skönt för dig! Lycka till! Kram

    SvaraRadera