måndag 24 november 2008

En vägg på golvet

Lite ramar inhandlades i helgen till några foton som vi förstorat. Tanken är att en vägg ska fyllas med tavlor och nu har jag lagt ut tavlorna på golvet för att se hur det ska se ut på väggen. Det är ju en konst det där med att hänga tavlor...


Jag tror att det blir denna konstellation som till slut tar plats på väggen. I helgen köpte vi de fyra mindre ramarna. Skulle egentligen köpa metallramar från Ikea, men väl där såg vi att det fanns ramar i obehandlat trä som kostade 19 kr st (metallramarna kostade 59 kr..) och då sparade vi några slantar och jag målade dem svarta med lite hobbyfärg som jag hade hemma. Jag gillar att fynda :)

4 kommentarer:

  1. Jättefina, jag gillar den nedersta konstellationen bäst! Vad snygga de blåa kulorna var med!

    Ha de bra!

    Förresten, Mona kunde den 11 december, samma dag som vår sista handledning, hon skulle inte vara där nu på två veckor.

    SvaraRadera
  2. Ja vi får göra det, vi har ju handledning då med mellan tio och tre men det kommer nog inte ta så lång tid. Så får vi se till att få allting annat färdigt nästa vecka när jag kommer till dig. Tror det blir himla bra om vi får med intervjun med henne med. Jaha okej, det var ju jätteintressant =)

    SvaraRadera
  3. Håller med om att den andra kombinationen var bäst. Ser mest balanserat ut. Schysst att du har blandat svartvitt och färg, inte många som vågar göra det.
    När jag säger så till en del kunder så kollar dom på mig som om jag vore helt från vettet, haha! :-D
    Förresten.. hur är det med ögonen nu? Helt bra?
    Hoppas det! :-)

    SvaraRadera
  4. Det nedersta förslaget var klart finast!

    SvaraRadera