söndag 2 november 2008

testing testing

Idag har jag lekt lite med tanken att ha en fotovägg. Problemet är bara det att jag har alldeles för många foton som jag vill visa upp. Men förmodligen så kommer det bli en hel del fina svartvita bilder på nära och kära, och eventuellt får det bli några fler väggar, det är ju ett jättebra sätt att få ett personligt hem :)



Nu får vi helt enkelt se till att få lite fler bilder på sambons nära och kära, för rättvisans skull :) Det ska ju vara personligt för oss båda.

Halloweenfesten igår var trevlig, men faktiskt så var det roligare att ordna kostymen och göra mig i ordning än att faktiskt fira halloween :)

7 kommentarer:

  1. klipp o klistra funktioner är perfekt :) ser ut att bli bra!

    SvaraRadera
  2. Fint med tavlor, prova att blanda kort och ramar i olika storlekar och varför inte färger, nya och gammla? då ser det inte så stelt och tillgjort ut. Ha en bra dag! mvh Helena

    SvaraRadera
  3. Tjoppla hoppla! Alltså vad jag diggar den kulören, vet att jag har sagt det förr men den var såå snygg! Jag som inte ens brukar vara för blått. Tycker fotoväggar är supersnyggt, och som du skriver... Personliga! Ha det fint

    SvaraRadera
  4. Bra idé att först testa i datorn. Blir nog jättesnyggt. Det är fint att ha lite privata bilder som man själv blir glad av!

    Hoppas du haft en skön helg!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  5. Vad kul att vi fått börja se skymtar av ert blåa vardagsrum. Det är riktigt läckert! Kommer att bli fint med fotoväggen. Precis som du skriver så blir ju ett hem väldigt personligt då! Ser fram emot att få se det färdiga resultatet. Kram

    SvaraRadera
  6. Fotoväggar är underbara, så kör på bara!

    SvaraRadera