söndag 16 november 2008

Julklassiker


En film jag alltid ser runt jul är Nightmare before christmas. Det har blivit en riktig julklassiker för mig, och det finns få filmer som kan jämföras med denna storhet. Musik, grafik och story är helt enkelt riktigt bra! Så nu när jag surfade runt lite på nätet hittade jag en tävling där man kunde vinna en 2 disc specialutgåva på DVD, och då är jag ju självklart med såhär i juletid :) Kolla in tävlingen om ni också vill vinna!

Vad har ni för klassiker till jul?

2 kommentarer:

  1. Rännstensungar med Cornelis Wreeswijk :D Jag fullkomligt älskar den "i min lilla lilla värld av blommor"!!! :) Kram sweety

    SvaraRadera
  2. Tomten är far till alla barnen :-) En stående klassiker som blivit vår familjetradition att se kring juletid.

    Hälsningar från Catarina

    SvaraRadera