torsdag 20 november 2008

Ispirerande förvaring

Smart förvaring är något som vi trångbodda alltid vill se mer av, därför blev jag väldigt lycklig när jag via husmusen hittade till mäklarfirman Alvhem i göteborg. Lägenheterna som visas upp är otroligt snyggt homestylade och man blir rikligt inspirerad. Jag har sparat en massa foton till min "inspirationsmapp" på datorn, och här är några bilder på smart förvaring som jag hittade bland deras urval.

Jag hade haft stor nytta av denna lilla nich med skoförvaring. Lägg märke till den nedersta skohyllan där de hängt stövlarna undertill, supersmart!

Vår hall är minimal, men detta är något som nog hade kunnat få plats. Positivt att sakerna inte alls syns i de små påsarna, allt plotter bara försvinner!

Förutom den smarta förvaringen under sängen i detta lilla gästrum så gillar jag verkligen hyllan som är nästan ända uppe i taket med olika, snygga förvaringslådor.

Jag har i ett tag funderat på att skaffa helt nya uppsättningar av sängkläder och handdukar så att man kan förvara dem fint och så att allt passar ihop (även så att man kan tvätta allt på samma vis..). Då kan man ju inreda ett skåp såhär fint!

Jättesnyggt och smart är denna hylla i badrumsväggen. Kanske inte det lättaste att få till, men ska man renovera badrummet så är detta en mycket smart och fin idé!

bilder från Alvhem mäkleri och interiör

3 kommentarer:

  1. Den där badrumsförvaringen var himla snygg och praktisk.

    SvaraRadera
  2. Jättebra tips på förvaring! Älskar förvaring i lådor och kartonger som står på hyllor! Ha de fint!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga tips!
    Kram Sandra

    SvaraRadera