fredag 21 november 2008

Mediterande ko

I ett mycket bra tag har jag haft ögonen på den här lite udda prylen. En staty föreställande en mediterande ko, jag tycker helt enkelt att den är jättefin! Den finns på Bluebox och kostar 449 kr. Tomten får gärna anteckna att denna finns på min önskelista i jul :)

Bluebox skriver såhär om kossan:

Cow Parade – Meditating Cow

Replika av mediterande ko från den världsturnerande utställningen CowParade. Gjord i resin, ca 8 cm lång och 16,5 cm hög. Levereras i snygg komönstradförpackning! 10kr från varje ko går till BRIS och 10kr till Astrid Lindgrens barnsjukhus.

7 kommentarer:

  1. Hahha så rolig!
    Vad kul att du foljermed i "flytten"
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Läcker och annorlunda=) Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  3. nej vilken söt kossa!

    SvaraRadera
  4. haha. Jag tyckte den var supersöt och KO-ool (Okej den var rätt dålig;) Hoppas allt är väl med dig!

    SvaraRadera
  5. Cool ko....jag har kollat på andra kossor i samma serie och jag tycker de är super coola
    Ha det gott
    kram

    SvaraRadera
  6. jag köpte skorna i en butik utanför gekås, men på i ullared =)

    SvaraRadera