lördag 29 november 2008

Julgrenar

Någon julgran får vi inte plats med i vårt lilla hem, men som kompromiss har jag ordnat lite julgrenar istället! Tänkte först spraya grenarna vita, men jag valde att strunta i det eftersom jag blev så förtjust i det naturliga intrycket det gav. Jag är helnöjd, ska eventuellt ha på lite mer julpynt också bara. (grenarna är trollpil som jag köpte för ca 70 kr på interflora).





Denna dekoration finns även med på min sida på ikea, där jag tävlar om en hel del julklappar, gå gärna in och rösta om ni vill :)

Ikväll blir det lite adventsfirande med glögg och pepparkakor med mögelost. Mums!

10 kommentarer:

  1. Supersuper fint!!! Ha en jättemysig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Ljuvliga bilder! Det är alltid roligt med julpynt i en lite ovanligare färg.

    SvaraRadera
  3. Ja, grenarna är ju fina som de är. Och turkost gillar jag! Vi har en turkos jul här hemma:)

    SvaraRadera
  4. Verkligen snyggt pyntat! Härliga färger!!

    Får kika runt och se vad som har hänt sen sist. Veckorna räcker ju aldrig till att hälsa på...

    Ha det så gott!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Fint, har också tänkt på den lösningen faktiskt!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  6. Så fint det blev! Du gjorde helt rätt, för det var riktigt snyggt med det naturliga intrycket! Hoppas du hade en mysig första advent! Kram

    SvaraRadera
  7. Här råder oxå andra färger än rött till jul :) kul! Snyggt arrangemang du gjort med pumlorna! Håller tummarna för dig i tävlingen:)

    SvaraRadera
  8. Vad fint! Kul idé.
    Ser nästan ut som trollhassel.

    Ha det gott!
    /Johanna

    SvaraRadera
  9. Åh vad fint du har gjort, jag måste nästan stjäla din idé :o)
    Snyggt!

    SvaraRadera