fredag 21 november 2008

Appelsini

Ibland får man ett erbjudande man inte kan motstå, och det fick jag för några veckor sedan när jag fick erbjudandet att få några nummer av family living och då få en gåva som bestod av en grytlapp och en diskhandduk från Marimekko, med mönstret appelsini. Jag minns inte vad det kostade, men som det brukar vara med prenumrationserbjudanden så var det inte allt mycket.. så idag fick jag hem mina presenter :)



Tycker mönstret är så fint! Apelsinerna är som små solar :) Handduken blir nog en tygtavla, har svårt att tänka mig att torka disk med den, och så har vi våra handdukar på ett ställe som är väl dolt, och denna ska ju synas! Jag är helnöjd!

Förresten så har det snöat en hel del här i Malmö nu i ett tag. Jättemysigt! :)

6 kommentarer:

  1. Vilka fina premier du har fått! Underbara!

    Här i Göteborg har det kommit bara lite lätt florsockerlager med snö!

    Ha en skön helg!
    Kram Lotten

    SvaraRadera
  2. Jättefina, samma mönster som min gardin fast annan färg, jätteläckra! Förstår att du inte kunde motstå det erbjudandet =) Ha en trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  3. vad fina de är!

    Här har det oxå snöat, jättehärligt!

    SvaraRadera
  4. Nämen tänka sig, jag har också fått de premierna från samma tidning! ;-) Fast jag tror inte riktigt just den tidningen är mitt gebit, gillar inte språket (jag är ju lite arbetsskadad).
    Roligt med julpynt från IKEA; jag håller på och försöker tjata mig dit innan allt pynt är slut!

    SvaraRadera
  5. Snyggt...åså får du ju världens bästa tidning på köpet...... =)

    SvaraRadera
  6. Åh vad snyggt! Förstår att du inte kunde motstå det där:)

    SvaraRadera