fredag 22 februari 2013

Vår i uterummet

Detta ljuset som börjar strömma in överallt alltså! Jag absolut älskar det! Nu känns det (trots den bitande kylan) som att våren är på gång på riktigt, och jag blir sugen på att vårstäda, rensa garderoberna och plantera lökar och växter som jag inte vet hur man ska sköta som snart kommer dö igen (så brukar det vara i mitt fall, skam den som ger sig!).

Det jag ser fram emot allra mest nu är att få i ordning vårt uterum. Det är nämligen ett projekt som inte är så stort, väldigt hanterbart och planeras utföras nu i vår. Det är i stort sett bara att inreda det fint som behövs, och ordna lite snygga möbler (hallå Blocket, har du något skruttigt jag kan måla!?). 

och förresten, hur skönt är det inte med fredag?!

Alla bilder ifrån House to home

1 kommentar: