torsdag 21 februari 2013

Ett loft kanske växer fram

Aj lavv the stolar! Sånna ska jag ha, precis sånna!
Fördelen med att ta tid på sig med renoveringen är att de goda idéerna får ta lite tid och växa fram. En av dessa idéer som vi diskuterat den senaste tiden är att ta bort delar av innertaket och öppna upp i nock, och att på vissa ställen inreda olika rum på vinden så den blir användbar. När jag surfade runt på pinterest hittade jag bilden ovan som förklarar det ganska bra, väldigt bra faktiskt. 

När jag sedan kollade upp källan så visade det sig att bilden tillhör House of Philia bloggaren Petras föräldrahem!

3 kommentarer:

  1. Amen de är ju bara så snygga!! :)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar loft! Det är kanske inte så praktiskt alltid men det ger en sån härlig känsla med den takhöjden. Kram

    SvaraRadera
  3. Grymt snygga stolar.

    Och loft har jag alltid gillat, det känns så mysigt!

    SvaraRadera