söndag 17 februari 2013

En snöpromenad

Denna bilden på Lakrits får vara mitt bidrag till Fabrikens söndagsbild.
 Idag var jag och Jenni i bokskogen och promenerade, med Jack i vagnen och de två små hundarna Mr Jackson och Lakrits. Jättefint, ljust och kallt väder ute och lite småspännande att gå med en vagn i väldigt branta och hala backar! Det var verkligen ett träningspass, men ett väldigt mysigt sådant :)

 Vi stannade halvvägs och fikade lite. Jag har fått lite nyttighetsdille så jag hade med mig äpplen med jordnötssmör och kokos (supergott!) och varm choklad med stevia strö istället för vanligt socker. Få saker är så bra som varm choklad ute i kylan! :)
 Baby Jack hade det riktigt bra i sin vagn. Tänk vad mysigt att bara ligga där i värmen och skumpa runt på den ojämna terrängen.

De två vovvarna var klädda för vinterväder! Sötnötter!

1 kommentar:

  1. Jösses! Lakrits måste ju vara den sötaste hunden ever!
    Kram

    SvaraRadera