tisdag 12 februari 2013

Nätkärlek - del 1

Efter avsnittet av uppdrag granskning där näthatet togs upp har något så vackert som nätkärlek börjat sprida sig som en löpeld på nätet. Fina små mail och vackra hälsningar skickas åt alla håll och jag vill inte vara sämre! Jag väljer att köra lite länkkärlek till er, både för att tipsa er om riktigt bra läsning och för att hylla de begåvade själar som driver dessa bloggar och välkomnar oss in i deras vardag. Genren varierar, det är inredning, livsstil, familj, mode, mat och lite hundar :)

Så här har ni de första sju, klicka på bilderna för att komma fram till all mumsig läsning.








Håll till godo. Det kommer nog tre liknande inlägg.. jag läser väldigt mycket bloggar..

2 kommentarer:

  1. Men Iris! Så fint av dig. Tusen tack. Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Nämen åh så glad jag blev för länkkärlek från dig!!! :) Jag tackar å det ödmjukaste och skickar tillbaka ett stort lass kramar och hejarop och tackar för det fina initiativet att sprida länkkärlek. Stor kram!

    SvaraRadera