torsdag 14 februari 2013

Ett hjärtligt tack för tårtan!

 Ni som följer mig på instagram (@inredningskaos) har redan sett det, idag var jag med om en pr-kupp som Almondy ordnade. Vid lunchtid fick jag ett telefonsamtal från någon som skulle leverera paket till mig, men inte hade rätt adress, toppen tänkte jag då jag var säker på att det var DHL som skulle leverera lite grejer jag köpt till hemmet, så jag bad dem köra grejerna till mitt jobb istället.

Snopen blev jag då när två snygga killar i gråa kostymer stiger in i personalrummet med en heliumballong, en ros och en herrans massa Almondytårtor.. (och en del personal och barn också som undrade vad som egentligen var på gång...). Först trodde jag att det var sambon som skickat bud till mig men oj vad märkligt att han skickar tårtor..(och ni vet den där känslan när man tänker tusen tankar på några sekunder och sen inte minns riktigt vad som hände utan bara vad man tänkte.. så var det). Jag sa nog inte mycket till de snygga herrarna.. jag såg nog mest lite förvånad ut. Så såg jag ut resten av dagen också kan jag tillägga.

 Jag misstänker att de stiliga herrarna som levererade först inte hade en tanke på att leverera tårtor till en hel arbetsplats, men jag måste säga att det var väldigt trevligt att de kom med så många tårtor (sex stycken!), det räcker och blir över till både kollegor och sambo så nu är de nöjda med mig både på jobb och på hemmaplan.

 Så detta är en PR-kupp i min smak, helt och hållet, det var helt enkelt jätteroligt. Den där tårtan med mjölkchokladsmousse.. alltså I shit you not den är riktigt jäkla god! Så tack så hemskt mycket för tårtan Almondy, ni gjorde min dag! :)

1 kommentar: